Veelgestelde vragen en contact

Als klein bedrijf kunnen we vaak niet onmiddellijk reageren op verzoeken van klanten. Vooral in het laagseizoen van september tot maart hebben we het erg druk.

Doe ons en jezelf een plezier en kijk hier of je misschien niet de eerste bent met deze vraag. 🙏🏼

Als je nog steeds vragen hebt, kun je hier contact met ons opnemen.

Als klein bedrijf kunnen we vaak niet onmiddellijk reageren op verzoeken van klanten. Vooral in het laagseizoen van september tot maart hebben we het erg druk.

Doe ons en jezelf een plezier en kijk hier of je misschien niet de eerste bent met deze vraag. 🙏🏼

Als je nog steeds vragen hebt, kun je hier contact met ons opnemen.

Belangrijke vragen voor aankoop

Er zijn vijf reacha SPORT modellen: SPORT SHORT, SPORT LONG, SPORT XXL en SPORT PRO.. Elk model is er in verschillende varianten, afhankelijk van de keuze van wielstellen en laadruimte.

Op onze fietskar collectie pagina kun je een goed overzicht krijgen van de verschillende reacha modellen, maar hier nog eens de belangrijkste verschillen.

De lijst:

Alle vier SPORT-modellen hebben hetzelfde frame, hoewel er verschillen zijn in de breedte van de middenbuizen. SHORT, LONG en PRO hebben de normale middenbuizen. De PRO heeft ook een versterkte disselbevestiging. De XXL daarentegen heeft middenbuizen die 10 cm breder zijn.

De dissel:

We hebben drie verschillende dissels: kort, lang en extra lang - SHORT, LONG en XXL. De SPORT PRO gebruikt ook de LONG dissel, maar de disselbevestigingen zijn versterkt om hogere belastingen in handmatige modus te kunnen weerstaan.
We bieden ook een WEBER-dissel als accessoire voor alle modellen, waarmee je de dissel op de achterwielas kunt aansluiten.

De banden:

We bieden SHORT, LONG und XXL aan met drie verschillende wielsets. De compacte 20” band is ideaal voor op de weg en heeft de kleinste pakmaat. Wil je sneller op verharde wegen of is bodemvrijheid belangrijk, dan is de straatband 24” aan te raden. En off-road en in het zand wordt de beach 20” fatbike met RVS wiellagers gebruikt.
Er is ook een zogenaamde doe-het-zelf variant die geen wielset bevat en het mogelijk maakt om oude fietsvoorbanden te hergebruiken.

De SPORT PRO daarentegen heeft bijzonder grote 26" fatbike banden met RVS wiellagers, zodat hij ook zwaar beladen door het zand kan worden getrokken.

Laadruimte:

We bieden alle reacha-modellen aan met een textieltas als laadruimte ["trunk"] of met een platform als laadruimte ["platform"].

De "trunk" is een stoffen tas met open hoeken aan de zijkanten. Met behulp van de klittenbandsluitingen kan hij worden aangepast aan de lengte en breedte van het frame. In gedemonteerde toestand kan de kofferbak worden gebruikt als draagtas voor de reacha. 

Het “platform” daarentegen heeft een vaste breedte en wordt bevestigd aan de middenrails van het frame. Als het frame breder wordt gezet, kan een zijlaadbeugel (“bow”) gebruikt worden om bijvoorbeeld een SUP board rechtop te vervoeren. Daarnaast is het platform optioneel uit te breiden tot een box met zijwanden als toebehoren.

Aansluiting op de fiets:

Let op: bij alle reacha modellen wordt geen fietsadapter meegeleverd. Veel klanten van reacha gebruiken de modellen SPORT, LONG, PRO en XXL uitsluitend als handkar en de juiste koppeling voor de WEBER-dissel is afhankelijk van de fiets waarop de aanhanger moet worden bevestigd.

SHORT, LONG, PRO und XXL kunnen worden aangesloten op het fietszadel met de zogenaamde Bike Connector 2.0. Hierdoor kunnen te vervoeren lange voorwerpen buiten de achterband uitsteken, waardoor je nog meer transportlengte krijgt.

Speciale benodigheden:

SHORT, LONG, PRO und XXL worden geleverd zonder extra accessoires behalve het frame, de dissel, eventueel wielstel en laadruimte. Bij de SPORT PRO daarentegen zijn twee extra laadbeugels met zijwanden bij de prijs inbegrepen. 

Conclusie:

Voor vervoer in de stad en objecten tot 1,8 meter, adviseren wij de SPORT SHORT.
SPORT LONG en SPORT PRO zijn ontworpen voor sportartikelen tot een lengte van 4,5 meter. Voor bijzonder hoge belastingen bij handmatige bediening adviseren wij de reacha PRO tot 80 kg laadvermogen.
Voor alles langer dan 4,5 meter (kano's, tweezitters, vouwboten, viskajaks etc.) SPORT XXL voor gebruik.

De keuze van de juiste wielset en de juiste laadruimte hangt sterk af van uw toepassing en is niet in algemene termen te beantwoorden. Op de productpagina's vindt u meer informatie om u te helpen de juiste beslissing te nemen.

Wilt u meerdere voordelen van de hangers combineren, kijk dan eens bij onze sets, de zgn reacha BUNDLE, een.

Houd er rekening mee dat bij geen enkel reach-model een fietsadapter wordt meegeleverd. Want veel reacha-klanten gebruiken de SPORT-, CITY-, PRO- en XXL-modellen uitsluitend als steekwagen. En bij de reacha WEBER is de keuze van de juiste Weber trekhaak sterk afhankelijk van de constructie van de fiets waaraan de aanhanger wordt bevestigd. Daarom Fietsconnector 2.0 en de Weber trekhaak type E Alleen verkrijgbaar als accessoire of in een set.

Voor transport in de stad en objecten tot 1,8 meter, adviseren wij de SPORT SHORT.
SPORT LONG en SPORT PRO daarentegen zijn ontworpen voor sportartikelen tot een lengte van 4,5 meter. Voor bijzonder hoge belastingen bij handmatige bediening adviseren wij de SPORT PRO met een laadvermogen tot 80 kg.De SPORT XXL wordt dan gebruikt voor alles boven de 4,5 meter (kano's, tweezitters, vouwboten, viskajaks enz.).
We bieden ook een WEBER-dissel voor aansluiting op de achteras, die compatibel is met alle SPORT-modellen.

De maximale binnenbreedte van onze reacha-modellen is als volgt. Ze hebben betrekking op de afstand ter hoogte van de wielas tussen twee gemonteerde Bow-Covers van kunststof. Bij gemonteerde Bow Covers van aluminium moet je aan elke kant een centimeter aftrekken, omdat ze lichtjes naar binnen bollen.

  • SPORT SHORT standard: 63,5cm
  • SPORT SHORT wide / SPORT LONG / SPORT PRO: 75,5cm
  • SPORT XXL: 85,5cm

Gedetailleerde maatfoto's vind je hier.

Zorg ervoor dat u zich houdt aan de geldende verkeersregels in uw land voordat u de aanhangwagen op de weg gebruikt.

Bij gebruik van de trolley als fietsaanhanger moet de verlichting achteraf worden aangebracht in overeenstemming met de wetten en verkeersregels van het land waarin deze wordt gebruikt. We leveren ook vier DIN-gecertificeerde reflectoren met montageklemmen bij elke Bike Connector.

Wanneer u 's avonds of in het donker of in tunnels rijdt, moet u mogelijk een zelfverlichtend licht installeren.

Nee, de reacha is niet ontworpen om mensen te vervoeren.

De reacha is primair ontwikkeld als vrachtaanhanger en niet specifiek voor het vervoer van dieren. Natuurlijk kan een container die bedoeld is voor het vervoer van dieren, zoals een hondenbox of iets dergelijks, op de reacha vervoerd worden als deze voldoende beveiligd is. Vooral met het platform als laadruimte mag niets de beveiliging in de weg staan. Wij raden de hondenbox van CADOCA aan.

Of uw hondenbox of andere container op de reacha past, kunt u zien aan de informatie over de afmetingen op de productpagina's en onze afmetingenpagina.

In de volgende video laten we je de hondenbox zien:

Wij bieden "aankoop op rekening" aan met de betalingsdienstaanbieder Klarna als betalingsmethode.

Naast Klarna Pay Later bieden wij ook aankopen op afbetaling aan via Klarna.

Daarnaast kunnen klanten in Duitsland hun aankoop ook in termijnen financieren met PayPal "Koop nu, betaal later".

Houd er rekening mee dat we geen inzicht of invloed hebben op welke klanten Klarna en PayPal financiering toestaan en welke klanten niet. Of u van deze betaalmogelijkheden gebruik kunt maken hangt ook af van het land waar u zich bevindt. 

De laatste mogelijke betaalmogelijkheden zie je in de checkout nadat je je aflever- en factuuradres hebt ingevuld.

Let op de door Klarna en PayPal verzonden betalingsgegevens, die u na de aankoop per e-mail ontvangt. U kunt al uw aankopen beheren via Klarna.com of de Klarna App en zelfs betalen met slechts één klik. Als er problemen zijn met de levering, gebruik dan de functie "Meld een probleem" om de betaling te pauzeren en achterstallige kennisgevingen te voorkomen.

"500-1000€ voor een paar aluminium staafjes, wat stof en een paar velgen!!!!", "Uiteindelijk komt alles toch uit China! En ze willen er zoveel geld voor!", "Het is jammer dat een geweldig product wordt verpest door geldzucht. Het zou echt geweldig zijn, maar de prijs is niet te beschrijven." "Op amazon kun je een vrachttrailer kopen voor 120€."

Helaas horen we deze en andere minder gekwalificeerde kritiek keer op keer van mensen die in contact komen met onze reclame op sociale media, maar niet de moeite nemen om daadwerkelijk naar reacha te kijken.

Ja, onze trailers zijn niet goedkoop. En nee, niet alles komt uit China. reacha is geen product van industriële massaproductie!

Het hart van onze reacha, het frame, wordt in kleine series met de hand gemaakt in Opper-Beieren. De sterke en gecoate aluminium buizen uit de Belgische productie krijgen hun definitieve vorm door onze partner in de buurt van Rosenheim met behulp van een speciaal proces. Ook bij andere materialen richten we ons op innovatie en duurzaamheid in plaats van lage prijzen. Of het nu gaat om ons laadplatform, dat in onze provinciestad Miesbach wordt gemaakt van een CO2-bindend houtmateriaal dat in Zwitserland wordt geproduceerd. Of bijvoorbeeld onze Bow cover uit de Allgäu, die dankzij gerecycled pre-consumer monoplastic aan het einde van zijn levensduur weer gemakkelijk in de productiecyclus kan worden opgenomen. We kunnen nu met trots zeggen dat 85% van reacha in Europa wordt geproduceerd. De laatste onderdelen worden dan geassembleerd, alles wordt getest, verpakt en verzonden op onze locatie in Tegernsee.

Als klein bedrijf hebben we reacha op eigen risico, zonder grote investeerders of een groot merkenconglomeraat op de achtergrond, ontwikkeld en tot marktrijpheid gebracht. Daarbij was en is de kwaliteit en duurzaamheid van het product en de verantwoordelijkheid voor mens en natuur belangrijker voor ons dan het opdrijven van de prijs naar het laagste niveau. Dit is nog een reden waarom we 2 jaar fabrieksgarantie en 10 jaar garantie op reserveonderdelen geven. Bovendien hebben we met aantallen van minder dan 5.000 trailers per jaar weinig invloed op de prijzen van onze producenten. Een bedrijf als Thule bijvoorbeeld, dat volledige productiefaciliteiten in China heeft, kan natuurlijk heel andere productiekosten per eenheid realiseren dan wij met 50.000 tot 100.000 trailers per jaar.

Het moet gezegd worden dat reacha meer is dan alleen "aluminium stangen, wat stof en een paar velgen". Te beginnen met het feit dat we geen stokken gebruiken, maar buizen... En zo hebben we elk jaar meer en meer reacties van klanten tegenover de commentaren op sociale media: "Perfect bedacht, het is zeker het geld waard", "Eerst was ik sceptisch, omdat de prijs eigenlijk boven mijn budget lag. Nu ben ik helemaal blij.", "De prijs is hoog, maar absoluut gerechtvaardigd. Beste trailer die ik tot nu toe heb gehad" en nog veel meer.

Als online retailer hebben we veel aandacht besteed aan onze shop, zodat je online de juiste reacha voor jou kunt vinden. Mocht je de reacha in het echt willen bekijken, dan vind je hier een lijst met onafhankelijke partners waar je de reacha hopelijk ter plekke kunt bekijken.

Vragen over verzending en bestellen?

Als transparant bedrijf hebben we er bewust voor gekozen om onze verpakkings- en verzendkosten niet te verbergen in de verkoopprijzen van de reacha modellen. Bovendien kost de verzending met de grootte van onze producten niet alleen een paar euro en varieert het, afhankelijk van of we in binnen- of buitenland verzenden, enorm. Alleen al de verzendverpakking voor een bereik kost ons zo'n €5,- omdat we die lokaal en zo duurzaam mogelijk laten produceren. Ook hechten wij veel belang aan de betrouwbaarheid van onze verzendpartner en werken wij niet met goedkope verzenders. Daarnaast verzenden wij met DHL gaat voor groen CO2-neutraal om onze voetafdruk verder te verkleinen.

U vindt een overzicht van onze verzendkostenhier.

Houd er rekening mee dat de prijzen op onze homepage exclusief verzendkosten en eventuele douanerechten zijn. De verzendkosten worden pas berekend in de winkelwagen bij het afrekenen (laatste stap voor betaling), afhankelijk van wat je besteld hebt en of we binnen of buiten Duitsland verzenden.

Onze levertijden zijn afhankelijk van het product dat u bij ons bestelt. Daarom vindt u informatie over de levertijd op de betreffende productpagina.

Wij gebruiken DHL Duitsland als onze verzenddienstverlener met zijn partners in het betreffende ontvangende land.
DHL is een van de meest betrouwbare verzendbedrijven in Europa. Als klein bedrijf hebben we geen directe invloed op de logistiek van DHL. Daarom geven we aan hoeveel tijd we nodig hebben om het pakket onderweg te sturen. Bij deze tijd komt nog de transittijd van het pakket bij DHL. Je kunt de geschatte transittijden van DHL hier zien: https://www.dhl.de/en/privatkunden/pakete-versenden.html.
Houd er rekening mee dat bepaalde perioden van het jaar erg druk zijn voor DHL, bijvoorbeeld Amazon PrimeDays, Black Friday of Kerstmis. Het is mogelijk dat pakketten er dan iets langer over doen om aan te komen dan DHL aangeeft. Vertaald met DeepL

Als klein bedrijf bieden wij (nog) geen verzending aan naar alle landen buiten Europa. We accepteren daarom alleen factuur- en verzendadressen in EU-landen, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk. We zullen ons best doen om in de toekomst ook andere EU-landen en andere continenten erbij te betrekken. 

Er waren echter al enkele klanten uit niet-EU-landen die gebruik maken van de douane/grenswinkels en bestellingen plaatsen via deze portalen. Er zijn verschillende soorten grenswinkels, u kunt er niet alleen de goederen deponeren, maar sommige bieden zelfs douane-inklaring en verzending naar uw eigen adres in het "niet-EU-land".

Andere klanten hebben kennissen/vrienden dicht bij de grens en laten de pakketten daarheen sturen en hebben soms de mogelijkheid om de douane in te klaren wanneer ze in hun thuisland worden geïmporteerd.

Na het plaatsen en betalen van de bestelling in onze webshop, ontvang je direct een automatische e-mail van ons bestelsysteem. Controleer ook uw spamfolder.

Aan het begin van je bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail zonder factuur. Uw artikelen worden op de eerst mogelijke datum in ons magazijn geassembleerd en verpakt. Zodra de reacha is gescand in het DHL verzendcentrum, ontvang je een e-mail van ons systeem met informatie over het volgen van de zending met het DHL trackingnummer. In deze verzendmail vind je ook de downloadlink naar je factuur als pdf-bestand. Om het milieu te sparen, printen we geen facturen en pakbonnen uit en voegen deze bij je zending.

Als je geen e-mail hebt ontvangen, controleer dan je spamfolder.

Zodra onze verzendpartner DHL je pakket bij ons ophaalt en het verzendlabel in het distributiecentrum scant, ontvang je automatisch een e-mail van ons systeem met het trackingnummer. Vanaf dit moment kunt u uw pakket volgen en, indien beschikbaar in uw land, ook de levering controleren.We doen ons best om de bestelde goederen zo snel mogelijk verzendklaar te maken en over te dragen aan onze verzendpartner DHL. Begrijp alsjeblieft dat we als klein bedrijf dat de verzending niet heeft uitbesteed aan grote logistieke centra of Amazon, niet dezelfde verzendsnelheden kunnen bieden als de grote e-commercespelers. U kunt er zeker van zijn dat alles nog eens door ons is gecontroleerd en met liefde is afgesteld en ingepakt. Als je geen e-mail hebt ontvangen, controleer dan je spam-map om te zien of onze automatische melding daar terecht is gekomen.

Geen probleem: plaats direct online een nieuwe bestelling en schrijf ons hier. We betalen de extra verzendkosten uiteraard terug, op voorwaarde dat de oorspronkelijke producten nog niet zijn verzonden en alles binnen dezelfde verzendkosten valt.

Helaas bieden we geen expreszendingen aan, omdat we vanwege de grootte van onze pakketten geen redelijke verzendkosten krijgen aangeboden door alle gangbare verzendserviceproviders.

We zijn gevestigd in München, maar ons magazijn ligt iets verder weg van München.
Logistiek en ook vanuit ecologisch oogpunt heeft het helaas geen zin om individuele reach-pakketten naar ons hoofdkantoor in München te vervoeren.

Ophalen is dus niet mogelijk.

Vragen over reacha en accessoires?

Onze reacha is geen product uit industriële massaproductie!

Het hart van ons bereik, het frame, wordt handgemaakt in kleine series in Opper-Beieren. De zeer sterke en gecoate aluminium buizen uit Belgische productie krijgen bij onze partner in de regio Rosenheim hun definitieve vorm door middel van een speciaal proces. Door deze bewust gekozen productievolgorde kunnen de coating en/of lichte bewerkingssporen op het oppervlak van de buizen verschijnen.

Op de verdere weg van ons bereik naar onze klanten hebben we gekozen voor een opslag- en transportconcept dat bijna verpakkingsvrij is. Meest recentelijk hebben we het volume plasticfolie dat in verpakkingen wordt gebruikt met 90% en kartonnen dozen met meer dan 50% kunnen verminderen.

Het resterende deel van de verpakking gebruiken we meermaals volgens het rotatieprincipe en bouwen we geleidelijk om naar duurzaam geproduceerde kartonnen dozen. Deze bewuste keuze kan ook leiden tot kleine beschadigingen aan de oppervlakken.

Het is belangrijk voor ons om erop te wijzen dat deze aspecten noch de functie, noch de duurzaamheid van ons product beïnvloeden. Meer dan 3000 tevreden klanten zijn hiervan het levende bewijs.

Er is geen beter of slechter antwoord op de vraag of je de trunk of het platform moet kiezen als laadoppervlak voor de reacha. Beide hebben verschillende voordelen.

Trunk

  • De trunk creëert opbergruimte onder het frame. Hierdoor kun je een tas met accessoires zoals een wetsuit etc. onder het board plaatsen.
  • In gedemonteerde toestand houdt de trunk de afzonderlijke delen van de reacha bij elkaar door de trunk eromheen te vouwen en te sluiten met de klittenbandsluitingen.
  • De trunk weegt minder (1040g) dan het platform (2960g).
  • De trunk kan worden uitgeschoven tot de volledige breedte van de reacha, maar de hoeken zijn niet gesloten zodat kleine onderdelen niet los in de trunk moeten worden vervoerd omdat ze eruit kunnen vallen.

Platform

  • Het platform is een stabiel oppervlak voor het vervoeren van zwaardere voorwerpen met kleinere afmetingen dan surfplanken, zoals bierkratten, hondenkratten, etc.
  • Het platform heeft uitsparingen voor het vastzetten van voorwerpen met spanbanden of verbreders en kan worden voorzien van zijwanden om er een transportkrat van te maken zodat zelfs kleine voorwerpen er niet uitvallen.
  • Zelfs met het platform blijft de reacha in de breedte verstelbaar, zodat smalle voorwerpen zoals een SUP nog steeds rechtop links en rechts kunnen worden vervoerd.
  • Het platform is gemaakt van speciaal hout, zogenaamd CDF (Compact Density Fibreboard) en is daarom geschikt voor buitengebruik, d.w.z. het is bestand tegen weer en wind.

In principe bieden we reacha aan met drie verschillende wielsets:

  • De compact 20" band is ideaal voor op de weg en heeft de kleinste pakmaat.
  • Als je sneller wilt gaan op verharde wegen of als bodemvrijheid belangrijk is, raden we de street 24" band aan.
  • En off the road en in het zand wordt de beach 20" fatbike met roestvrijstalen wiellagers gebruikt.

De reacha PRO heeft daarentegen bijzonder grote 26" Fatbike-banden met roestvrijstalen wiellagers, zodat hij zelfs zwaar beladen door het zand kan worden getrokken. Er is ook een zogenaamde d.i.y. versie, die geen wielset bevat.

De volgende afbeelding vergelijkt de kenmerken en voordelen van de verschillende wielsets:

Helaas werkt de multicharger niet met onze Bike Connector omdat de bagagedrager erg lang is, vooral bij deze modellen.

Als je het niet zeker weet, kijk dan eens bij ons Blogartikel over e-bikes of stuur ons hier.

Helaas niet. Noch onze Bike-Connector 2.0, noch de aanhangerkoppelingen van Weber zijn goedgekeurd voor gebruik met S-pedelecs of e-bikes met snelheden boven de 25 km/h.

De reacha bestaat voornamelijk uit aluminium, kunststof en roestvrijstalen schroeven. Daarnaast hebben onze fatbike wielen in 24" en 26" roestvrijstalen kogellagers. Echter, aan zee is er altijd spray en zout in de lucht. Dit veroorzaakt stress op alle oppervlakken. Aluminium oxideert, en alles else lijdt ook. Alleen roestvrij staal is 'enigszins' resistent. Al het andere corrodeert snel, zelfs zonder direct contact met zout water. Na gebruik buitenshuis is het raadzaam om alles met zoet water af te spoelen en te reinigen. Het is ook nuttig om bijzonder gevoelige plekken zoals de ventielen te smeren.

De SPORT SHORT, SPORT LONG en SPORT XXL modellen hebben geen laadbeugel in hun basisconfiguratie. De SPORT PRO daarentegen heeft al twee laadbeugels met zijwanden.

De zogenaamde boog is als accessoire verkrijgbaar in de volgende configuraties:

  • "Naakt" - er is geen vulling of zijwand aan de boeg bevestigd
  • "neo" - de boeg wordt geleverd met een neopreen kous om uw lading te beschermen
  • “recycled” - de boeg wordt geleverd met een zijwand van gerecycled hard plastic die de laadruimte scheidt van de wielen
  • "alu" - de boeg wordt geleverd met een aluminium zijwand dat de laadruimte scheidt van de wielen

Om trouw te blijven aan de oorsprong van het bereik, was het voor ons belangrijk tijdens de ontwikkeling dat oude banden ook in de wielbevestigingen kunnen worden gebruikt. Dit maakt het mogelijk om oude te upcyclen Voortgang-Wielen met een naafbreedte van 100 mm, ontworpen met een minimale diameter van 20" en een maximale diameter van 28". De breedte van de banden mag niet groter zijn dan 4,0" en is beperkt tot 26" in "Dikke banden". Het is helaas niet mogelijk om achterwielen te gebruiken.

Reken ongeveer 5 cm voor het klittenband op de zadelpen.

Je zadelpen moet een minimale diameter van 272 mm en een maximale diameter van 349 mm hebben.
We werken momenteel aan een oplossing om de verbinding met dunnere zadelpennen (vooral telescopische zadelpennen) mogelijk te maken. Op dit moment kunnen we je hiervoor echter nog geen oplossing bieden.

Als de combinatie van een zeer diep zittende zadelpenklem en bagagedrager echt niet werkt, moet je de fietsverbinder onder het zadel monteren en vervolgens de tweede smalle lus aan de zadelstangen bevestigen. Dit werkt echter alleen als de reacha niet met het maximale gewicht beladen is.

Je kunt ook een reacha frame combineren met een Weber koppeling in onze BUILD YOUR OWN sectie, die op de achteras van je fiets kan worden gemonteerd.

De mogelijkheid om de reacha te demonteren is een centraal kenmerk van ons apparaat. De twee zijdelen van het hoofdframe met de wielhouders zijn stevig aan elkaar geschroefd en kunnen alleen met speciaal gereedschap worden geopend.

Door deze framedelen en de wielen wordt een lang kabelslot geleid, dat vervolgens aan de fiets of een boom/paal wordt bevestigd. Op deze manier kun je de reacha beschermen tegen gelegenheidsdieven.

Helaas zul je jezelf nooit kunnen beschermen tegen professionals die komen met boutensnijders, bestelwagens of ander zwaar materieel.

We denken er al een hele tijd over om de reacha te voorzien van spatborden, zodat hij minder spat als het regent. Tot nu toe hebben we echter nog geen bevredigende oplossing gevonden die betaalbaar is.
Als je een idee hebt, schrijf ons dan. We zijn altijd dankbaar voor suggesties over hoe we de reacha nog beter kunnen maken.

Vragen over het bedrijf?

1.) Ons programma "vrienden verwijzen vrienden door" wordt heel eenvoudig uitgelegd. Je ontvangt van ons een voucher van 5% die je kunt delen met je vrienden. Voor elke voltooide verkoop met uw gedeelde coupon, verdient u 5% commissie.

Om de commissie voor de verkoop aan jou toe te kennen, moet je vriend de persoonlijke vouchercode die je hebt ontvangen in het winkelwagentje invoeren bij het afrekenen. Hij/zij krijgt 5% korting en jij krijgt 5% provisie.

2.) U ontvangt uw persoonlijke code om te delen met uw vrienden na succesvolle registratie op ons platform "Vrienden verwijzen vrienden": https://reacha.de/pages/reacha-family-refer-a-friend

3.) Na registratie vragen we je om je e-mailadres te bevestigen, zodat we weten dat de registratie over jou gaat. Nadat uw e-mailadres is bevestigd, krijgt u toegang tot uw persoonlijke affiliate portal. Daar vind je je persoonlijke vouchercode om te delen met je vrienden. Ook vragen we je om daar je betalingsgegevens in te vullen. 

Helaas kunnen we de commissie momenteel alleen via Paypal uitbetalen. Als alternatief kunnen we u een online winkelvoucher van Reach aanbieden voor het overeenkomstige bedrag.

In je affiliate portal vind je ook informatie over de producten die je hebt verkocht en hoeveel commissie je daarmee hebt verdiend. Bovendien wordt daar alle relevante informatie over de werking van het programma "Vrienden doorverwijzen" opgeslagen.

We gebruiken het UpPromote-programma van Secomap voor ons aangesloten portaal en de URL van het portaal is hetzelfde https://af.uppromote.com/reacha en de bevestigingsmail wordt doorgestuurd door Secomap. Check dus ook je spamfolder als je na je aanmelding geen e-mail hebt ontvangen.

Onze oprichter Floko had het idee voor de reacha, die vervolgens de reacha ontwikkelde tot serieproductie met twee ingenieurs uit Tegernsee (Stephan en Matthias). good goods tegernsee GmbH werd toen opgericht voor de verkoop en Alex kwam aan boord als verdere oprichter om de webshop op te zetten. In 2018 is Björn toegevoegd als e-commerce expert. Tegenwoordig houden Floko, Björn en Alex gezamenlijk de aandelen in de GmbH.

Mega! We hebben altijd zin om met spannende mensen te werken en reikwijdte uit te sturen op avonturen. Neem gewoon contact met ons op hier.

Vragen over montage en correct laden

In de volgende video laten we zien hoe je de reacha in elkaar zet:

Er is geen gereedschap nodig om de reacha te monteren of te demonteren.Bij aanschaf van een fietsconnector (fietsadapter) is alleen een inbussleutel nodig voor de eerste montage op de reacha handgreep. De inbussleutel is bij de levering inbegrepen. We laten je de montagestappen zien in onze montagevideo's en onze instructies.

Let op: geen enkel reacha model wordt geleverd met een fietsadapter. Dit komt omdat veel klanten van reacha de modellen SPORT SHORT, SPORT LONG, SPORT XXL en SPORT PRO uitsluitend als handkar gebruiken.

Ze kunnen aan het fietszadel worden bevestigd met de zogenaamde Bike Connector 2.0. Hierdoor kunnen lange voorwerpen voorbij de achterband uitsteken, waardoor extra transportlengte wordt gewonnen.

In de volgende video's laten we zien hoe de Bike Connector werkt en hoe hij op de fiets wordt gemonteerd:

In de volgende video laten we zien hoe je de Bike Connector monteert:

Sinds midden 2022 is elke reacha al uitgerust met de houders voor de boog. Je kunt de boog dus gewoon vastmaken met de kliksluitingen en er weer afhalen.
Er zijn een paar trucjes voor het monteren van de boeg met aluminium platen en voor het monteren van de gerecyclede boegkap, die we je in de volgende video's laten zien:

Dit vereist handigheid! Björn laat je in de volgende video precies zien hoe het werkt:

Ja, als de reacha tenminste met één laterale laadbeugel (Bow) Is voorzien. Per reacha kunnen maximaal twee van dergelijke zijdelingse laadbeugels worden bevestigd. 

Het voordeel van het bevestigen van de sportuitrusting aan de reachstaven is dat de reacha in zijn minimale breedte blijft en daardoor meer ontspannen manoeuvreert en beweegt in het verkeer.

Björn laat in de volgende video zien hoe je dit eenvoudig en zonder veel kracht kunt doen:

In de volgende video laat Alex zien hoe hij zijn Wing Foil uitrusting vervoert op de reacha CITY en geeft hij verdere tips over hoe je je Wing Foil op de reacha fietskarren kunt vervoeren.

We raden aan om je SUP rechtop te vervoeren op de reacha fietskar.
In de volgende video laten we zien hoe je dat doet:

De belangrijkste regel is dat je altijd alle vergrendelingen op het hoofdframe en de dissel opent als je de lengte of breedte aanpast.

In de volgende video laten we je precies zien hoe het werkt:

Contact

Micha vom reacha Team

Belangrijke vragen voor aankoop?

Onze expert Micha helpt je ook graag persoonlijk verder

Suche